1. Не запізнюйся на заняття.
2. Наполегливо опановуй знаннями, старанно виконуй домашні завдання.
3. Беззаперечно дотримуйся розпоряджень вихователя.
4. На заняттях уважно слухай, не займайся сторонніми справами.
5. Допомагай товаришам у навчанні.
6. Будь ввічливим з учителями, товаришами. Проси вибачення, коли вчинив якусь прикрість.
7. Тримай у чистоті і порядку своє місце.
8. Якщо погано себе почуваєш – повідом вихователя.
9. Дотримуйся правил поведінки в їдальні.
10. Чітко дотримуйся Статуту нашої школи, будь прикладом для інших, зупиняй тих, хто порушує дисципліну і порядок.
11. Попереджуй вихователя, коли ідеш додому.
12. Якщо треба про щось запитати, мовчки підніми руку. Не "тягнися" і не вигукуй – будь скромним.
Режим дня - запорука здоров`я
Вимоги - - відповідність режиму віковим особливостям школярів; - педагогічне забезпечення чергування режимних моментів; - раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне перебування дітей на свіжому повітрі; - чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльністю.
Прогулянки,
Ігри, суспільна праця - 1,5 - 2 години
Самопідготовка - 1 - 1,5 години
Робота в гуртках,
Заняття за інтересами - 1 - 1,5 години
Спортивно - оздоровча година
І частина. Підготовча (10 - 15 хвилин) Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг. ІІ частина. Основна (20-40 хвилин) Рухливі ігри, естафети, спортивні розваги для дітей. ІІІ частина. Заключна (5-7 хвилин) Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи, приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків, організоване повернення до класу.
Прогулянка - спостереження
Мета:цілеспрямоване спостереження молодших школярів (у шкільному сквері, парку) за
* сезонними змінами в природі;
* різними природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не замерзла - чому?)
* особливостями рослинного світу;
* життя свійських і диких тварин;
* працею і відпочинком людей.
Прогулянка - завдання
Мета: * привітати товаришів або дорослих зі святом;
* запросити гостей на класний або шкільний захід;* надати шефську допомогу.
Прогулянка - практичне завдання
Мета: виконати завдання практичного спрямування, наприклад, визначити:
* відстань;
* розмір предмета;
* висоту предмета;
* колір предмета;
* напрямок і швидкість вітру.
Прогулянка - похід
Мета: виховувати у дітей такі якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню на місцевості.
Прогулянка - фантазія
Мета: викликати у дітей емоційний підйом та організувати творчу діяльність. вона повинна мати можливість:
* зробити замальовку;
* виготовити виріб із природного матеріалу;
* спдести вінок, кошик;
* скласти букет із листя, квітів, гілок;
* скласти казку, вірш, розповідь.
Прогулянка - практикум
Мета: працювати і закріплювати життєво необхідні навички:
* за правилами дорожнього руху;
* з техніки безпеки;
* з трудових навичок;
* з орієнтування;
* з культури поведінки.
Прогулянка - розвага
Мета: організувати вільний час дітей (повеселитися, потішитися, поспівати, пожартувати, провести веселі змагання, розгадати цікаві загадки, шаради, тощо.
Суспільствознавча прогулянка
Мета: показати дітям, як на практиці відбувається розподіл громадської праці;
розкрити специфіку масових професій;
розповісти про трудові й бойові традиції народу на прикладах рідного краю.







Немає коментарів:
Дописати коментар