Сторiнка ГПД

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ГПД

1. Не запізнюйся на заняття.

 2. Наполегливо опановуй знаннями, старанно виконуй домашні завдання. 

3. Беззаперечно дотримуйся розпоряджень вихователя.

 4. На заняттях уважно слухай, не займайся сторонніми справами. 

5. Допомагай товаришам у навчанні. 

6. Будь ввічливим з учителями, товаришами. Проси вибачення, коли вчинив якусь прикрість. 

7. Тримай у чистоті і порядку своє місце. 

8. Якщо погано себе почуваєш – повідом вихователя.

 9. Дотримуйся правил поведінки в їдальні.

 10. Чітко дотримуйся Статуту нашої школи, будь прикладом для інших, зупиняй тих, хто порушує дисципліну і порядок. 

11. Попереджуй вихователя, коли ідеш додому. 

12. Якщо треба про щось запитати, мовчки підніми руку. Не "тягнися" і не вигукуй – будь скромним.


                       Режим дня - запорука здоров`я


                           

        Вимоги - відповідність режиму віковим особливостям школярів;                             - педагогічне забезпечення чергування режимних моментів;                             -  раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок,                                позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне                                 перебування дітей на свіжому повітрі;                            - чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до                               дітей і контроль за їх діяльністю.


           Обід                                -    30 хвилин
           Прогулянки,
           Ігри, суспільна праця    -   1,5 -  2 години
           Самопідготовка             -    1 - 1,5 години
           Робота в гуртках,
           Заняття за інтересами   -    1 - 1,5 години



                                   Спортивно - оздоровча година
      

            І частина. Підготовча (10 - 15 хвилин)                           Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби,                           повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів                           рук і ніг.             ІІ частина.  Основна (20-40 хвилин)                           Рухливі ігри, естафети, спортивні розваги для дітей.             ІІІ частина.  Заключна (5-7 хвилин)                          Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи,                           приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків,                          організоване повернення до класу.


                                                Види прогулянок 

                                             Прогулянка - спостереження

Мета:цілеспрямоване спостереження молодших школярів (у шкільному сквері, парку) за
                * сезонними змінами в природі;
                * різними природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не замерзла - чому?)
                * особливостями рослинного світу;
                * життя свійських і диких тварин;
                * працею і відпочинком людей.  
  
                                             Прогулянка - завдання  

  Мета: *  привітати товаришів або дорослих зі святом;

               * запросити гостей на класний або шкільний захід;
               *  надати шефську допомогу.



                                           Прогулянка - практичне завдання 

  Мета:  виконати завдання практичного спрямування, наприклад, визначити:
                * відстань;
                * розмір предмета;
                * висоту предмета;
                * колір предмета;
                * напрямок і швидкість вітру.

                                            Прогулянка - похід 

      Мета: виховувати у дітей такі якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню на місцевості.  

                                            Прогулянка - фантазія 

Мета: 
викликати у дітей емоційний підйом та організувати творчу діяльність. вона повинна мати можливість:
                 * зробити замальовку;
                 * виготовити виріб із природного матеріалу;
                 * спдести вінок, кошик;
                 * скласти букет із листя, квітів, гілок;
                 * скласти казку, вірш,     розповідь.


                                             Прогулянка - практикум   

  Мета:  працювати і закріплювати життєво необхідні навички:
                  * за правилами дорожнього руху;
                  * з техніки безпеки;
                  * з трудових навичок;
                  * з орієнтування;
                  * з культури поведінки.


                                            Прогулянка - розвага 
  Мета:   організувати вільний час дітей (повеселитися, потішитися, поспівати, пожартувати, провести веселі змагання, розгадати цікаві загадки, шаради, тощо.

                                            Суспільствознавча прогулянка      

   Мета: показати дітям, як на практиці відбувається розподіл громадської праці;
               розкрити специфіку масових професій;
               розповісти про трудові й бойові традиції народу на прикладах рідного краю.

                                            Прогулянка - милування  
  Мета: забезпечити належний рівень емоційно - духовного розвитку вихованців;
             любов до природи - це міцний потік доброти, радощів життя, високих почуттів.
         (листопад, перший сніг, ожеледиця, іній, льодохід, перші струмочки, веселка, тощо)


Немає коментарів:

Дописати коментар